DRAGON POWER

Potíže ledvin a močového ústrojí

Respirační a plicní potíže

Potíže trávícího ústrojí

Potíže pohlavního ústrojí

Potíže pohybové a kostní

Potíže jaterní, žlučových cest a slinivky

Potíže žláz vnitřní sekrecí a přemněny látek

Potíže ušní, nosní, krční a ústní dutiny

Ostatní potíže

mumio

MUMIO GOLD

DRAGON POWER

Čistý přírodní produkt

KOUPIT

• Urychluje regeneraci tkání, obnovu buněk vporaněných orgánech a stimuluje funkce spojené s jejich výživou
  • Působí jako detoxikační, protizánětlivý i bakteriocidní prostředek
  • Zlepšuje paměť, soustředění a duševní výkonnost
  • Posiluje organizmus vystavený stresům a zátěžím
  • Zvyšuje celkovou odolnost organizmu proti škodlivým účinkům životního prostředí
  • Stimuluje funkce imunitního systému, zlepšuje látkovou výměnu organizm
  • Posiluje celkovou vitalitu a aktivuje energetický potenciál těla
  • Zpomaluje proces stárnutí
  • Využívá se jako vynikající regenerační prostředek v péči o plet´ a vlasy

Produkt "Dragon power" - MUMIO GOLD

byl kladně posouzen Státním zdravotním ústavem a notifikován Ministerstvem zdravotnictví ČR.

Kvalita výrobku potvrzená mezinárodním certifikátem

CERTIFIKÁT

o zdravotní bezpečnosti

Maloobchodní, velkoobchodní prodej a nabídka spolupráce:
dragonpower@volny.cz

mumio

Prodej a distribuce produktu
Mumio Gold - Dragon Power na Slovensku
Drotex comp.s.r.o.
Kontakt: www.prirodalieci.sk ; e-mail: info@prirodalieci.sk; tel.: +421907728804

Potíže pohybové a kostní

Button11.gif (662 bytes) Revmatické nemoci

Pod tímto pojmem většinou rozumí bolestivé postižení lokomočních struktur, zejména kloubů, páteře, svalu, úponů a šlach, pokud příčina bolesti není vysloveně chirurgická, ortopedická nebo neurologická. Revmatické nemoci patří mezi nejrozšířenější nemoci vůbec. Mají různou příčinu - od angín a nemocí horních cest dýchacích  po prochladnutí. Objevují se boule, bolesti v kloubech a svalech, horká kůže na bolavém místě a horečka. Když horečka ustoupí, dostaví se kyselý pot.

Aplikace

Užívá se vnitřně, 1 až 3 tablety denně,  po dobu 25 až 28 dnů, po desetidenní přestávce léčebnou kúru opakujeme. Současně mažeme postižené místo podle potřeby bez přestávek.

Button11.gif (662 bytes) Zánětlivé onemocnění kloubů

Jednou z příčin může být revmatická horečka. Je to celkové zánětlivé onemocnění, které postihuje pojivovou tkáň různých orgánů a systémů, hlavně srdce, klouby, cévy a nervový systém. Další z příčin bývá progresivní polyartritida jako chronické, nehnisavé, celkové zánětlivé onemocnění pojivových tkání. Projevuje se nejvýrazněji na kloubech, jichž bývá postižen vetší počet, a to zpravidla symetricky. Typickým znakem je však zhoršování patologických změn na kloubech již postižených a zachvacování nových kloubů. Příčinou může být též akutní pyogenní artritida (akutní zánět kloubu způsobený invazí pyogenních mikroorganismů do kloubu), reaktivní artritidy (druhotné aseptické kloubní záněty) nebo chronická infekční artritida, obvykle tuberkulózního původu.

Zánět kloubů začíná u drobných kloubů na rukou, pak přechází na klouby končetin. Nemoc vede k deformacím a vyznačuje se velkými bolestmi při pohybu kloubů, zvýšením teploty, otoky a zčervenáním kloubů. U chronického zánětu kloubů provázejí nemocného bolesti trvale. Někdy jde o pocit tuposti nebo tuhosti znemožňující dovření pěsti, znesnadňující jemné pohyby. Celkové se objevuje zvýšená únava, podrážděnost, skleslost, snižuje se zručnost. Bolestivý kloub zesílí, vřetenovitě zduří, zduření je měkké.

Aplikace

Při tromboflebitidách užíváme vnitřně 0,25 - 0,3 g s medem nebo s mlékem v poměru +:20, a to 2krát denně. Cyklus léčení trvá 20-25 dní. v případě potřeby je možno cyklus opakovat po 10 denní přestávce.

Při bolestech v kloubech muisíme smíchat 0,5 g mumia se 100 g tekutého medu a na noc si udělat obklad na kloub. každé ráno užíváme 0,2 g mumia 1 hodinu před jídlem. celkové množství je 6 g. cyklus léčení trvá 10 dní, přestávka 5 dní. K vyléčení je třeba 2-3 cykly.

Při polyartritidě užíváme 0,2 g denně, současně přikládáme na noc obklady z mumia na nemocné klouby. cyklus léčení trvá 10 dní, poté zařazujeme 5denní přestávku. cyklus opakujeme 3krát, poté následuje 4měsíční přestávka.

Button11.gif (662 bytes) Zlomeniny

Každé porušení kostní souvislosti označujeme jako frakturu. zlomenina zdravé kosti vzniká mechanickým násilím. Patologická zlomenina vzniká nepatrným násilím na kosti chorobně změněné. Zlomenina z únavy či z přetížení vzniká u nezvyklého pracovního zatížení. každá zlomenina misí být vždy ošetřena lékařem a znehybněna.

Aplikace

Užíváme  vnitřně, 1 až 3 tablety rozpuštěného v mléce nebo vodě, dvakrát denně po dobu 20 dnů. Pokud je to nutné, léčebný cyklus opakujeme po pětidenní až desetidenní přestávce. Současně mažeme postižené

|  Respirační a plicní potíže | Potíže ledvin a močového ústrojí  Potíže trávícího ústrojí Potíže pohlavního ústrojí | Potíže jaterní, žlučových cest a slinivky Potíže pohybové a kostní | Potíže žláz s vnitřní sekrecí a přeměny látek  Potíže ušní, nosní, krční a ústní dutiny | Ostatní potíže |

© 2005 Dragon Power. Všechna práva vyhrazena.